Fer Gerritzen

Adviseur beheer en onderhoud, partner

In 1987 studeerde ik af aan de (toen nog) TH-Eindhoven. Studierichting bouwkunde. Na enkele jaren bij diverse adviesbureau's, begon ik in 1993 met een eigen bouwkundig adviesbureau in Nijmegen. Door de jaren heen heb ik ervaring opgebouwd in het beheer en onderhoud van maatschappelijke vastgoed in de regio Nijmegen. Sinds 2012 ben ik samen met Peter Versleijen een nieuwe onderneming begonnen en heb mijn vleugels uitgestrekt naar de rest van Nederland.

Peter Versleijen

Adviseur beheer en onderhoud, partner

Als afgestudeerd civiel ingenieur en met vijf jaar opleiding en werkervaring binnen het bankbedrijf ben ik in 1988 als bouwadministrateur gestart bij het academisch ziekenhuis in Nijmegen. Naast mijn werk als hoofd Bedrijfsbureau heb ik vanaf 1999 het adviesbureau NAOS, waarin ik projecten realiseerde voor o.a. het Bouwcollege ziekenhuisvoorzieningen, het Erasmus medisch centrum en het Zaans medisch centrum. In 2012 startte ik samen met Fer Gerritzen een nieuwe onderneming, OCS maatschappelijk vastgoed, waarmee ik afscheid nam van het Radboud en mij volledig ben gaan richten op het ondernemerschap.


Heidi Beumer

Officemanager

Als officemanager van OCS maatschappelijk vastgoed houd ik mij bezig met de interne organisatie van het bedrijf; de financiële administratie, facilitaire zaken en algemene ondersteuning. Daarnaast neem ik een deel van de bezetting van de meldpost voor storingsafhandeling voor mijn rekening, waarbij ik storingen en klachten van gebruikers van de gebouwen van onze klanten afhandel.



Ronald Klos

Adviseur beheer en onderhoud/ projectleider

Na afronding van mijn HBO Bouwkunde studie in 2006 heb ik zo’n 6 jaar in de aannemerij gewerkt in de uitvoering en de werkvoorbereiding.
In 2012 heb ik de overstap gemaakt naar het vastgoedbeheer en onderhoud. Sindsdien heb ik mij voornamelijk beziggehouden met het adviseren van schoolbesturen op het gebied van onderhoud, het coördineren van planmatig onderhoud en het projectmanagement van renovaties, interne aanpassingen en uitbreidingen.
Vanaf januari 2017 ben ik het team van OCS Maatschappelijk Vastgoed komen versterken.


Ralph van der molen

Adviseur beheer en onderhoud/ projectleider

Na de MTS Bouwkunde heb ik diverse jaren gewerkt in de aannemerij als calculator, werkvoorbereider & projectleider, in 2009 ben ik in de wereld van het vastgoed terechtgekomen.
Sinds die tijd heb ik mij voornamelijk beziggehouden met het coördineren van planmatig onderhoud, begeleiden van interne aanpassingen en het begeleiden van uitbreidingen. Met ingang van januari 2017 ben ik het team van OCS Maatschappelijk Vastgoed komen versterken, mijn werkgebied zal voornamelijk Noord- & Zuid-Holland zijn.



Hellen Leijen

Adviseur beheer en onderhoud/ projectleider

Vanaf maart 2018 houdt ik mij naast Ralph en Ronald bezig met de coördinatie en advisering rond vastgoed van Maatschappelijke instellingen in noord- en zuid-Holland. De afgelopen jaren ben ik werkzaam geweest bij een woningcorporatie op de afdeling Vastgoed Beheer en Ontwikkeling als werkvoorbereider, projectleider en het opstellen van de meerjarenplanning. Ook ben ik een periode gedetacheerd geweest bij een zorginstelling. Ik heb mijn HBO-diploma gehaald op de Hogeschool in Arnhem.



Lonneke Mientjes

Adviseur beheer en onderhoud/ projectleider.

Vanaf 1 oktober 2017 versterk ik het team van OCS in Nijmegen. Ik heb een opleiding HTS-bouwkunde in Arnhem afgerond en ben vastgoedinspecteur (NEN 2767 en Boei methodieken). Ik heb na mijn opleiding in een adviesomgeving ervaring opgedaan met het inspecteren en beheren van specialistische vastgoedobjecten. 1 januari 2018 begin ik een nieuwe OCS-klus: de coördinatie van het planmatig en service onderhoud voor de Stichtingen SPOM en Oeverwal in Druten; Beide stichtingen vormen het bevoegd gezag van 21 basisscholen in de regio Maas en Waal.


Oscar Papenhoven

Adviseur beheer en onderhoud/ projectleider

Ik ben een vastgoedbeheerder met ervaring op zowel technisch als financieel gebied. Sinds 2015 werk ik full time voor OCS en voer o.a. gebouw-inspecties uit; ik coördineer onderhoudswerkzaamheden en ik houd me bezig met de afhandeling van klachtenonderhoud. Voor de stichting Oeverwal in Beuningen begeleid ik nu 2 jaar het planmatig onderhoud. Vanaf 2018 ga ik dat samen met mijn collega Lonneke Mientjes oppakken.


Jaap Bouwer

Adviseur beheer en onderhoud/ Projectleider.

Reeds 34 jaar werkzaam in de ontwikkeling en realisatie van woningbouw- en utiliteitsprojecten. Ik vervul momenteel voor OCS diverse coördinatie en adviesfuncties: zo coördineer ik voor de onderwijsstichting De Waarden in Zevenbergen (west Brabant) het beheer en onderhoud van 17 basisscholen. Verder ben ik werkzaam voor de Stichting Orion in Rotterdam. Orion is een zorginstelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Regelmatig voer ik ook nog gebouwinspecties uit ten behoeve van de opzet van een meerjaren onderhoudsplan voor diverse opdrachtgevers van OCS.

Ton Peterse

Bouwprojectleider

In de afgelopen 40 jaar heb ik ruime ervaring opgedaan in de uitvoering en begeleiding van bouwprojecten in Nederland. In mijn rol als projectmanager behartig ik de belangen van mijn opdrachtgever als toezichthouder en directievoerder van bouwprojecten. Door het bewaken van de technische kwaliteit en het naleven van afspraken en contacten ontzorg ik mijn opdrachtgever en biedt maximale sturing voor een optimaal projectresultaat.


STUDENTEN


OCS is een door Fundeon erkend leerbedrijf. Regelmatig vinden stagiaires van ROC, maar ook van HBO en universiteit de weg naar OCS. Het biedt soms ook een opstap naar een vaste betrekking bij OCS of elders in het technisch beheer bij een maatschappelijke instelling.