Fer Gerritzen

Adviseur beheer en onderhoud, partner

In 1987 studeerde ik af aan de (toen nog) TH-Eindhoven. Studierichting bouwkunde. Na enkele jaren bij diverse adviesbureau's, begon ik in 1993 met een eigen bouwkundig adviesbureau in Nijmegen.
Door de jaren heen heb ik ervaring opgebouwd in het beheer en onderhoud van maatschappelijke instellingen in de regio Nijmegen. Sinds 2012 ben ik samen met Peter Versleijen een nieuwe onderneming begonnen en heb mijn vleugels uitgestrekt naar de rest van Nederland.

Peter Versleijen

Adviseur beheer en onderhoud, partner

Als afgestudeerd civiel ingenieur en met vijf jaar opleiding en werkervaring binnen het bankbedrijf ben ik in 1988 als bouwadministrateur gestart bij het academisch ziekenhuis in Nijmegen.
Naast mijn werk als hoofd Bedrijfsbureau heb ik vanaf 1999 het adviesbureau NAOS, waarin ik projecten realiseerde voor o.a. het Bouwcollege ziekenhuisvoorzieningen, het Erasmus medisch centrum en het Zaans medisch centrum.
In 2012 startte ik samen met Fer Gerritzen een nieuwe onderneming, OCS maatschappelijk vastgoed, waarmee ik afscheid nam van het Radboud en mij volledig ben gaan richten op het ondernemerschap.


Ronald Klos

Adviseur beheer en onderhoud/ projectleider

Na afronding van mijn HBO Bouwkunde studie in 2006 heb ik zo’n 6 jaar in de aannemerij gewerkt in de uitvoering en de werkvoorbereiding.
In 2012 heb ik de overstap gemaakt naar het vastgoedbeheer en onderhoud. Sindsdien heb ik mij voornamelijk beziggehouden met het adviseren van schoolbesturen op het gebied van onderhoud, het coördineren van planmatig onderhoud en het projectmanagement van renovaties, interne aanpassingen en uitbreidingen.
Vanaf januari 2017 ben ik het team van OCS Maatschappelijk Vastgoed komen versterken.


Ralph van der molen

Adviseur beheer en onderhoud, projectleider

Na de MTS Bouwkunde heb ik diverse jaren gewerkt in de aannemerij als calculator, werkvoorbereider & projectleider, in 2009 ben ik in de wereld van het vastgoed terechtgekomen.
Sinds die tijd heb ik mij voornamelijk beziggehouden met het coördineren van planmatig onderhoud, begeleiden van interne aanpassingen en het begeleiden van uitbreidingen.
Met ingang van januari 2017 ben ik het team van OCS Maatschappelijk Vastgoed komen versterken, mijn werkgebied zal voornamelijk Noord- & Zuid-Holland zijn.



Peter Brock

Adviseur beheer en onderhoud/ projectleider

Met Installatietechniek als achtergrond en ruim 15 jaar ervaring in het Vastgoed beheer. als technisch beheerder heb ik een brede kennis en ervaring in het begeleiden van projecten in de renovatie en utiliteitsbouw. Sinds september 2016 werkzaam als adviseur en projectleider bij OCS maatschappelijk Vastgoed. Ondersteun ons team vooral aan de operationele kant met projectbegeleiding en het coördineren en afhandelen van klachten.


Oscar Papenhoven

Adviseur beheer en onderhoud/ projectleider

Ik ben een vastgoedbeheerder met ervaring op zowel technisch als financieel gebied. Sinds 2015 werk ik full time voor OCS en voer o.a. gebouwinspecties uit; ik coördineer onderhoudswerkzaamheden en ik houd me bezig met de afhandeling van klachtenonderhoud.


Ton Peterse

Bouwprojectleider

In de afgelopen 40 jaar heb ik ruime ervaring opgedaan in de uitvoering en begeleiding van bouwprojecten in Nederland. In mijn rol als projectmanager behartig ik de belangen van mijn opdrachtgever als toezichthouder en directievoerder van bouwprojecten. Door het bewaken van de technische kwaliteit en het naleven van afspraken en contacten ontzorg ik mijn opdrachtgever en biedt maximale sturing voor een optimaal projectresultaat.

Felix van Winkel

Adviseur beheer en onderhoud/ projectleider

Na de afronding in 1974 van een studie Bouwkunde aan de HTS te Haarlem ben ik gedurende 35 jaar werkzaam geweest in dienst van een reeks architectenbureau’s.
Aldaar oefende ik functies uit van tekenaar tot projectcoördinator en van bestekschrijver tot directievoerder.
Vanaf 2015 versterk ik het team van OCS bij de begeleiding van planmatig onderhoud voor 28 basisscholen van de Stichting Zaanprimair in Zaandam.


Stijn Gerritzen

Relatiebeheerder

Als relatiebeheerder houd ik me sinds eind 2015 bezig met communicatie en ondersteun ik klanten bij vragen over de OCS-Planner. Verder ondersteun ik de 1e lijn bij het servicepunt: klachtenlijn en voer ik taken uit op het gebied van social media beheer.

Jaap Bouwer

Adviseur beheer en onderhoud/ Projectleider.

61 jaar, getrouwd met Helene en 4 kinderen, waarvan 1 in South Carolina, 1 in Polen en 2 in Breda woonachtig zijn. Zelf woonachtig in Zevenbergen. Ik ben vanuit OCS werkzaam bij Stichting De Waarden in Zevenbergen (beheer 18 basisscholen in de gemeente Moerdijk, Drimmelen en Goeree Overflakkee). Verder ben ik ook nog als huisvestingsadviseur werkzaam voor de Stichting Orion in Rotterdam. Orion is een zorginstelling voor mensen met een verstandelijke beperking.


Heidi Beumer

Office manager

Als office manager ga ik vanaf 1 juni 2017 administratieve en organisatorische werkzaamheden verrichten voor OCS om de zaken op kantoor efficiënt en soepel te laten verlopen.


STUDENTEN


OCS is een door Fundeon erkend leerbedrijf. Regelmatig vinden stagiaires van ROC, maar ook van HBO en universiteit de weg naar OCS. Het biedt soms ook een opstap naar een vaste betrekking bij OCS of elders in het technisch beheer bij een maatschappelijke instelling.